Masz 0 rzecz(y) w koszyku

Razem: 0,00 zł do kasy
wyszukiwarka zaawansowana
Producenci
Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty


1. Z zastrzeżeniem ust. 5 reklamacje Kupujący składa w terminie 10 (dziesięciu) dni roboczych liczonym od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie zamówionych Towarów:
a) w przypadku wad dostarczonych Towarów mailowo na adres zamowienia@esencjesmaku.pl
b) w przypadku opóźnienia w realizacji lub dostarczeniu zamówienia - telefonicznie w dni robocze w godzinach od 11.00 do 17.00 na numer 576 698 919
c) w przypadku nieprawidłowych danych zawartych w przekazanych fakturach VAT - mailowo zamowienia@esencjesmaku.pl;
d) w przypadku niezgodności zamówienia w ciągu 24h od otrzymania zamówienia telefonicznie w dni robocze w godzinach od 11.00 do 17.00 na numer 576 698 919


2. Reklamacja powinna określać przyczynę jej złożenia oraz zakres działań, których wykonania Kupujący oczekuje od Sprzedawcy oraz numer rachunku bankowego, na który w razie uwzględnienia reklamacji Sprzedawca zwróci Kupującemu cenę za Towar.

3. Sprzedawca rozpatruje tylko pisemne reklamacje (pocztą elektroniczną) w terminie 5 dni roboczych od dnia ich złożenia przez Kupującego.

4. W razie uwzględnienia przez Sprzedawcę reklamacji dotyczącej wad dostarczony Towarów Kupujący zobowiązany jest zwrócić wadliwy Towar na adres Sprzedawcy. W takim przypadku Sprzedawca dostarczy Kupującemu nowy niewadliwy Towar zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Regulaminie. W przypadku, gdy dostarczenie nowego niewadliwego Towaru nie jest możliwe Sprzedawca zwróci Kupującemu uiszczoną przez niego cenę.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY I ZASADY ZWROTU


1. Jeżeli Kupujący posiada status konsumenta w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego wówczas przysługuje mu zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) prawo odstąpienia od umowy w terminie 10 dni ustalonym w sposób wskazany w art. 10 ust. 1 tej ustawy, z zastrzeżeniem jednakże postanowień art. 10 ust. 3 ww. ustawy.

2. W przypadku pozostałych Kupujących, nieposiadających statusu konsumenta zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu cywilnego.

3. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy przez Kupującego zobowiązany jest on na własny koszt do zwrotu otrzymanego Towaru w stanie niezmienionym w terminie nie dłuższym niż 10 (dziesięć) dni od dnia odstąpienia od umowy. Do przesyłki zawierającej zwracany Towar Kupujący zobowiązany jest dołączyć otrzymaną od sprzedawcy fakturę VAT albo paragon oraz pismo informujące o odstąpieniu od umowy i wskazujące numer rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu ceny. Zwrot uiszczonej przez Kupującego ceny nastąpi w sposób przez niego określony w terminie 14 dni od dnia nadejścia zwróconego przez Kupującego Towaru. Zwrotowi na rzecz Kupującego podlegają opłaty należne za dostarczenie zamówionych Towarów i uiszczone przez niego przy odbiorze Towarów. Nie zwracamy jedynie za koszt zwrotu.

4. Zasady odstąpienia od umowy nie obowiązują przy nie odebraniu paczki pocztowej, bądź kurierskiej. Przy odmowie przyjęcia w chwili doręczenia paczki przez pracownika firmy spedycyjnej, kupujący będzie ponosił koszty dodatkowe za przesyłki nadawane, jak i zwrotne.

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl