Masz 0 rzecz(y) w koszyku

Razem: 0,00 zł do kasy
wyszukiwarka zaawansowana
Newsletter
Świeże info o nowościach i przecenach!
Uszkodzona przesyłka

W momencie odbioru właścicielem przesyłki staje się adresat, dlatego tylko on może wnioskować o zadośćuczynienie, jeżeli przesyłka została uszkodzona w czasie transportu.

InPost kurier

Nie jest to problem nawet w wypadku gdy dopiero po otwarciu przesyłki zorientujemy że produkty uległy zniszczeniu z winy kuriera. 

Aby złożyć reklamacje należy spisać protokół szkody. Jeżeli adresat nie zrobił tego przy odbiorze przesyłki, w ciągu 7 dni od daty odbioru może zamówić kuriera w celu spisania protokołu. Należy wejść na stronę InPostu, zakładka "kontakt", https://inpost.pl/kontakt. Na dole strony znajduje się formularz kontaktowy. Wybieramy temat "Inny temat", podajemy nr przesyłki, a w treści piszemy prośbę o przyjazd kuriera w celu spisania protokołu szkody. 

Dobrą praktyką jest zrobienie kilku zdjęć uszkodzonej przesyłki i produktów. Mając protokół szkody reklamację można zgłosić: 

  • dzwoniąc na Infolinię InPost pod numerem 746 600 000 (dla telefonów stacjonarnych) lub 722 444 000 (dla telefonów komórkowych),
  • za pośrednictwem formularza na stronie Reklamacje
  • listownie na adres: InPost S.A., ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków, z dopiskiem Dział Reklamacji.

Paczkomaty InPost

W wypadku uszkodzenia przesyłki paczkomatowej, najlepiej zgłosić reklamacje przy odbiorze, nim zamkniemy drzwiczki skrytki. Można to zrobić za pomocą interfejsu Paczkomatu. 

W sytuacji gdy uszkodzenie produktów i/lub całej przesyłki stwierdzimy po jej odebraniu, nadal można złożyć reklamację. Najlepiej spisać protokół szkody. Można to zrobić w oddziale głównym właściwym dla danego paczkomatu. Jego adres uzyskamy dzwoniąc na infolinie firm Inpost pod numerem 746 600 000 (dla telefonów stacjonarnych) lub 722 444 000 (dla telefonów komórkowych). Można też złożyć reklamację bez protokołu, jednak może się zdarzyć że InPost ją odrzuci. Dobrą praktyką jest zrobienie kilku zdjęć uszkodzonej przesyłki i produktów. 

Reklamację można zgłosić: 

  • dzwoniąc na Infolinię InPost pod numerem 746 600 000 (dla telefonów stacjonarnych) lub 722 444 000 (dla telefonów komórkowych),
  • za pośrednictwem formularza na stronie Reklamacje
  • listownie na adres: InPost S.A., ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków, z dopiskiem Dział Reklamacji.

 

Wnioskując o zadośćuczynienie prosimy wnioskować o wartość uszkodzonych produktów i koszt ponownej przesyłki który będą musieli państwo ponieść w momencie zakupu nowych produktów które wcześniej zostały zniszczone.

Przykro nam że muszą państwo reklamować przesyłkę. Zależy nam na wysokiej jakości usług naszych partnerów biznesowych, dlatego prosimy zgłaszać takie sytuację na adres zamowienia@esencjesmaku.pl. Dziękujemy. 

Dokładamy wszelkich starań aby Twój towar został starannie zapakowany, zabezpieczony przed uszkodzeniem i oklejony stosowną informacją. Niestety nie mamy wpływu na postępowanie z paczkami przez pracowników firmy kurierskiej. W związku z powyższym prosimy o dokładne sprawdzenie stanu przesyłki w chwili odbioru, przy pracowniku firmy transportowej. W razie stwierdzenia mechanicznego uszkodzenia towaru należy sporządzić odpowiedni protokół. Powyższe czynności regulują przepisy prawne w ustawie z dnia 15 listopada 1984 r. - Prawo przewozowe /Dz. U. z 1995 r., Nr 119, poz. 575 z późń. zm. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl